Každá dodávka je pro nás projekt, který řídíme od začátku až do konce

Projektem chápeme jakoukoli činnnost nebo dodávku, která má stanovený cíl (čeho se má dosáhnout), časový rámec a hodnotu.


Analýza u nás začíná již prvním kontaktem se zákazníkem, obchodní jednání je analýza potřeb našich zákazníků, která vede ke stanovení cílů, kterých má být dosaženo. Dále následuje detailní analýza, která popíše soušasný stav a stav do jakého se chceme společně dostat.

Provádíme projektovou přípravu implementace všech našich produktů (obchodních systémů, kamerových systémů, věrnostních systémů, vývoje na zakázku). Výsledkem projektové přípravy je podrobný projekt popisující funkcionalitu, parametrizaci, celého systému včetně vazeb na okolí (vazby na účetní systém, vazby na systémy dodavatelů a odběratelů). Součástí projektu je i postup implementace a způsob převzetí případně již existujících dat zákazníka.

Vedoucí projektů jsou těmi manažery, ktěří řídí celý projekt a zajišťují plynulost a bezproblémovost postupu v projektu dle zadaných hledisek (cíle, času a hodnoty). Organizují vlastní dodávky, činnosti našich lidí, ale i činnosti našich zákazníků tak, aby cílů bylo dosaženo v čas a za stanovených podmínek.

Dodávky obchodních systémů GS-STORE® na klíč

Obchodní systémy jsou dodávány na klíč. Instalace, parametrizace i naplnění systému daty probíhá zpravidla u dodavatele. Na prodejně pak proběhne jen mechanická instalace již nastaveného systému připraveného k provozu. Instalace systému GS-STORER nevyžaduje zpravidla omezení otvírací doby prodejen, kam je systém instalován. Na systémy dodané kompletně včetně technického vybavení poskytujeme i komplexní záruky na funkci systému. Zákazník tak nemusí lokalizovat původ závady a rozhodovat, kde žádat opravu.


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace