Podpora a servis jsou nedílnou součástí našich řešení

Podpora provozu dodávaných aplikací a zajišění nekonečné záruky na systémy pro naše zákazníky. Podpora softwarových řešení, ale také vlastní servis veškerého používaného Hardware to je naše podpora řešení. Podporu poskytujeme na všechny dodávané komponenty řešení.


Aktualizace instalovaných systémů

Vedeme evidenci instalovaných verzí obchodních systémů u všech našich zákazníků. Nová prodejna je vždy instalována ve stejné verzi jako všechny ostatní instalace daného zákazníka, tak aby byla vždy zachována konzistence celého obchodního systému. Po uvolnění nové verze obchodního systému nabízíme všem zákazníkům přechod na tuto verzi. Upgrade všech instalací systémů GS-STORER je prováděn vzdáleně servisním střediskem bez přerušení provozu. Vzdáleně je prováděn i upgrade pokladních terminálů a mobilních terminálů.Dále prostřednictvím HelpDesku poskytujeme poradenské služby koncovým uživatelům.

Servis

Naši technici jsou připravení řešit veškeré problémy, které mohou nastat u našich zákazníků. Dostávají prostřednictvím HelpDesku požadavky, které řeší vždy v co nejkratším čase s vysokou profesionalitou. Zajišťujeme také autorizovaný servis znaškových serveru Supermicro v rámci služby CAREPACK.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace